Tabletki na odchudzanie – ranking tabletek na odchudzanie 2017

Jak przyspieszyć metabolizm?

Problemy z nadwagą mogą wynikać z bardzo wolnego metabolizmu, w czasie diety jedząc nawet minimalną ilość pożywienia nie chudniemy, ponieważ metabolizm jest za wolny. Istnieje jednak opcja aby przyspieszyć metabolizm. Podstawowy błąd to nie jedzenie śniadania, jeśli rano dostarczymy dla organizmu pożywienie, motywujemy go do spalania kalorii. Kolejna sprawa to moment, w którym przerywamy odchudzanie – jeśli podejmiemy się odchudzania nie należy go przerywać.

Odpowiednia liczba kalorii

Z naukowego punktu widzenia metabolizm to proces chemiczny, który zamienia dostarczane przez nas pożywienie na „paliwo” dzięki czemu mamy energię do działania każdego dnia. Ważną sprawą jest poznać zapotrzebowanie na kalorie, które nasz organizm spala w stanie odpoczynku, jeśli będziemy je znać, dowiemy się ile musimy zjeść żeby utrzymać organizm w danej wadze. Jeśli zjemy mniej będziemy chudnąć, jeśli więcej utyjemy.

Oblicz ile spalasz kalorii

Oprócz odpoczynku musimy uwzględnić również naszą aktywność w ciągu dnia i to jak dużo spalamy kalorii. W sieci są dostępne specjalne kalkulatory spalania kalorii, które pomogą nam dokładniej oszacować zapotrzebowanie naszego organizmu. Jeśli poznasz wynik i będziesz chciał schudnąć odejmij od zapotrzebowania 500 kalorii, możesz to zrobić jedząc odrobinę mniej lub ruszając się więcej, najlepiej połączyć jedno i drugie. Ile można stracić? Od 0,5 do 1 kg w czasie jednego tygodnia.

Dodaj regularne treningi

Jeśli chcemy zwiększyć przemianę materii w spoczynku warto zadbać o regularne wykonywanie ćwiczeń radio. Spalamy więcej kalorii na siłowni czy biegając, ale za to spalamy więcej również wtedy kiedy odpoczywamy – dzięki regularnej aktywności. Wiele osób wykonuje przy tym trening Tabaty, który polega na wykonywaniu na przemian przez 4 minuty odpowiednich ćwiczeń przy pełnej intensywności – z całych sił. Można dzięki temu spalić nawet 13,5 kalorii na minutę, gdzie przy zwykłych treningach cardio spalamy jedynie połowę tego. Taktykę treningu Tabaty możemy łączyć z najróżniejszymi ćwiczeniami.

Ćwiczenia siłowe

Jak mówi profesor medycyny Pamela Peeke z Medycznego Uniwersytetu Meryland podnoszenie ciężarów jest najlepszym sposobem na walkę ze zwolnieniem metabolizmu związanym z wiekiem. Okazuje się, że jeśli mamy więcej mięśni, szybciej spalamy kalorie, niż w przypadku gdy mamy większy procent tłuszczu. W przypadku naszej diety warto dołączyć razy lub dwa razy w tygodniu ćwiczenia siłowe.

Bez efektu jojo

Nie możemy dopuścić do powstania efektu jojo – przywrócenia wagi z momentu, w którym zaczynamy odchudzanie. Okazuje się, że w momencie odchudzania spalamy nie tylko tłuszcz, ale również nasze mięśnie, natomiast w przypadku tycia zyskujemy jedynie tłuszcz.

Jedzenie przed snem – mit?

Często mówi się, żeby przynajmniej 4 godziny przed snem nie jeść, że objadanie się przed snem jest bardzo niekorzystne. W ostatnich badaniach przeprowadzonych przez Florida State University dowiedziono, że jeśli dostarczymy pół godziny przed snem około 150 kalorii nasz metabolizm z rana okaże się dużo szybszy. Oczywiście nie możemy zjeść byle czego, najlepiej żeby było to białko – twaróg lub mleko o niskiej zawartości tłuszczu. Efekt będzie widoczny jeśli systematycznie będziemy stosować się do tej rady.

Podsumowanie

Wiele osób skarży się na wolny metabolizm i tłumaczy tym swoją nadwagę. Metabolizm spowalnia wraz z wiekiem, przez nieregularne odżywianie, nasz styl życia. Okazuje się, że możemy nad nim panować i bez problemu go przyspieszyć. Sposobem na jego przyspieszenie są również tabletki odchudzające jak afrykańskie mango czy jagody acai, pamiętajmy o ich naturalnym składzie.

Kiedy najlepiej rozpoczynać diety?

Mówi się, że trzeba dobrać odpowiedni moment na rozpoczęcie odchudzania, żeby uzyskać odpowiedni efekt i co najważniejsze wytrwać a naszym postanowieniu. Oczywiście jest to prawda, ponieważ utrata wagi często wymaga od nas dużego zaangażowania i systematyczności w obranych działaniach – rozsądnym odżywianiu, ćwiczeniach i suplementacji. Najczęściej odchudzanie zaczynamy po nowym roku – nowy rok to moment nowych postanowień, zmian w naszym życiu, chcemy w końcu zmienić się, wyglądać i czuć się lepiej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *